2019-06-29
Od stycznia 2011 roku, BIG InfoMonitor prowadzi za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook kampanię edukacyjną. Celem działań jest objaśnienie zasad funkcjonowania biur informacji gospodarczej, a także przybliżenie trudnych tematów związanych z nadmiernym zadłużaniem się.
Kampania realizowana za pośrednictwem serwisu facebook.com została zaprojektowana pod kątem rozbudowanej i łatwo dostępnej edukacji. - Chcemy w przystępny sposób przekazywać użytkownikom wiedzę na temat działalności Biur Informacji Gospodarczej – mówi Mariusz Hildebrand, Prezes BIG InfoMonitor. Na profilu BIG.pl można znaleźć porady dla konsumentów i przedsiębiorców, informacje eksperckie a także specjalne aplikacje oraz gry z nagrodami.
- Działania prewencyjne, które zwrócą uwagę na problem występowania zalegania z płatnościami są bardzo ważne. Chcemy, żeby jak najmniej osób wpadało w długi, bo jak pokazują liczby, trudno się później z nich wydostać. Poza tym w zeszłym roku, dzięki nowej ustawie o Biurach Informacji Gospodarczej, konsumenci zyskali wiele nowych uprawnień, w tym możliwość przekazywania danych o przedsiębiorcach do Rejestrów Dłużników BIG. Za pośrednictwem profilu BIG.pl chcemy dotrzeć z tą informacją do jak najszerszego grona Polaków, którzy jeszcze nie mieli możliwości zapoznania się ze swoimi uprawnieniami - dodaje Mariusz Hildebrand.
BIG InfoMonitor za pośrednictwem specjalnie przygotowanych aplikacji oraz gier z atrakcyjnymi nagrodami zachęca w przystępnej formie do zainteresowania się tematyką radzenia sobie z zadłużeniem oraz regulowania terminowo swoich płatności.
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej
Informacja o Administratorze danych, celu przetwarzania oraz przysługujących Państwu prawach. więcej...
Napisz do nas msp@big.pl
Zadzwoń (22) 486 56 91 pn-pt: 8:00 - 16:00
Administratorem Państwa danych osobowych jest Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa (dalej: „BIG InfoMonitor”). więcej...