Edukacja o BIG-ach

Oceń artykuł:
5/5

2019-06-29

BIG.pl lubię to! – zaloguj się na Facebooku i dowiedź się więcej o BIG-ach

Od stycznia 2011 roku, BIG InfoMonitor prowadzi za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook kampanię edukacyjną. Celem działań jest  objaśnienie zasad funkcjonowania biur informacji gospodarczej, a także przybliżenie trudnych tematów związanych z nadmiernym zadłużaniem się.

Kampania realizowana za pośrednictwem serwisu facebook.com została zaprojektowana pod kątem rozbudowanej i łatwo dostępnej edukacji. - Chcemy w przystępny sposób przekazywać użytkownikom  wiedzę na temat działalności Biur Informacji Gospodarczej – mówi Mariusz Hildebrand, Prezes BIG InfoMonitor. Na profilu BIG.pl można znaleźć porady dla konsumentów i przedsiębiorców, informacje eksperckie a także specjalne aplikacje oraz gry z nagrodami.

- Działania prewencyjne, które zwrócą uwagę na problem występowania zalegania z płatnościami są bardzo ważne. Chcemy, żeby jak najmniej osób wpadało w długi, bo jak pokazują liczby, trudno się później z nich wydostać. Poza tym w zeszłym roku, dzięki nowej ustawie o Biurach Informacji Gospodarczej, konsumenci zyskali wiele nowych uprawnień, w tym możliwość przekazywania danych o przedsiębiorcach do Rejestrów Dłużników BIG. Za pośrednictwem profilu BIG.pl chcemy dotrzeć z tą informacją do jak najszerszego grona Polaków, którzy jeszcze nie mieli możliwości zapoznania się ze swoimi uprawnieniami - dodaje Mariusz Hildebrand.

BIG InfoMonitor za pośrednictwem specjalnie przygotowanych aplikacji oraz gier z atrakcyjnymi nagrodami zachęca w przystępnej formie do zainteresowania się tematyką radzenia sobie z zadłużeniem oraz  regulowania terminowo swoich płatności.