Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002) oraz Studiów Podyplomowych SGH: Blockchain, Inteligentne Kontrakty oraz Waluty Cyfrowe (2019).
Sławomir Grzelczak od 2001 r. do 2009 r. związany był z międzynarodową wywiadownią gospodarczą - Dun&Bradstreet. Zaczynał jako dyrektor operacyjny (2002-2004), by w latach 2004-2009 objąć stanowisko prezesa zarządu polskiego oddziału D&B. W 2009 r. przeszedł do Grupy Bisnode, partnera strategicznego D&B Corporation. Od 2009 r. do 2012 r. kierował Grupą Bisnode. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał, zarządzając też czterema należącymi do niej spółkami. Od 2012 r. do kwietnia 2013 r. zatrudniony, przez lidera w obszarze ubezpieczeń należności, Grupę Coface. W Coface Central Europe Holding rozwijał nowe produkty i koordynował działania w obszarze informacji gospodarczej na 12 rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był dyrektorem zarządzającym Coface Słowenia.
Od kwietnia do czerwca 2013 r. zasiadał w Zarządzie Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiadał za Pion Biznesu Korporacyjnego.
Od lipca 2013 r. w randze wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. jest odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego.
Od końca czerwca 2014 r. pełni również funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział ekonomiczno-socjologiczny.
Od 2000 roku, związana z Biurem Informacji Kredytowej, przez trzy lata jako członek Rady Nadzorczej, a następnie doradca Prezesa Zarządu. W okresie od 2003 r. do lutego 2015 r. obejmowała stanowisko dyrektora Departamentu Finansów i Kadr BIK, a od marca 2015 r. została dyrektorem Departamentu Finansów. W latach 2007-2014 była członkiem Rady Nadzorczej Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.
Aleksandra Hybsz swoją karierę zawodową rozpoczęła w roku 1993 w Łódzkim Banku Rozwoju, a następnie w Banku Inicjatyw Gospodarczych, gdzie odpowiadała za plany biznesowe, analizy ekonomiczno-finansowe oraz współpracę z klientami korporacyjnymi w zakresie przyjmowania depozytów.
Swoje bogate doświadczenie w dziedzinie zarządzania i finansów zdobywała również w Banku Przemysłowym, gdzie w latach 1994 - 2003 pełniła szereg funkcji menedżerskich. Zaczynała w oddziale komunalnym w Łodzi jako naczelnik wydziału ekonomiczno-marketingowego, a następnie w łódzkiej Centrali Banku Przemysłowego zarządzała departamentami odpowiedzialnymi za finanse, jednocześnie realizując zadania w Komitecie Zarzadzania Aktywami i Pasywami (ALCO), w tym w latach 2001-2003 pełniąc rolę przewodniczącej. W kolejnych latach była dyrektorem zarządzającym, a w okresie 2002-2003 pełniła stanowisko wiceprezesa Zarządu banku. Odpowiadała za procedury przeciwdziałania nielegalnym transakcjom finansowym, za nadzór nad kosztami działania banku, zarządzała też komórkami ekonomicznymi, skarbem i inwestycjami na rynkach finansowych.
Z dniem 30 maja 2017 r. została powołana na stanowisko wiceprezesa Zarządu BIG InfoMonitor. Jest równocześnie dyrektorem Departamentu Finansów BIK.
Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania na Politechnice Łódzkiej (specjalizacja strategie marketingowe) oraz fakultetu w dziedzinie marketingu na University of Limerick (Irlandia).
Od ponad 20 lat rozwija działania biznesowe dzięki koordynacji i budowie skutecznych zespołów i efektywnym wykorzystaniu wiedzy o kliencie. Doświadczenie marketingowe budował od 1997 r., zarządzając przez 6 lat największymi markami Mars Polska, następnie od 2003 odpowiadał za ofertę abonamentową sieci Era. Od końca 2010 objął stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej odpowiadając za strategię, działania komunikacyjne i sponsoringowe Ery i Heyah oraz rebranding na T-Mobile w 2011, uzyskując w tym roku tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży wg Magazynu Brief. W 2012 współtworzył stowarzyszenie profesjonalistów w obszarze marketingu i zarządzania Marketing 4 Business koncentrujące się na wzroście standardów marketingowych poprzez wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
Od 2016 r. związany z Grupą BIK początkowo jako Dyrektor Departamentu Marketingu. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii działań wspierających wizerunek oraz sprzedaż linii biznesowych Grupy BIK.
Od kwietnia 2019 zarządza marketingiem i działaniami PR Grupy BIK (BIK, BIG InfoMonitor, od czerwca Digital Fingerprints), wspierając pozycjonowanie i budowę wizerunku spółek Grupy.
Od stycznia 2021 r. zarządza komitetem ds. komunikacji w ACCIS - międzynarodowego Stowarzyszenia, zrzeszającego największą grupę rejestrów kredytowych na świecie.
Od grudnia 2022 r. objął funkcję wiceprezesa Zarządu BIG InfoMonitor, odpowiadając równocześnie za obszar marketingu i PR w Grupie BIK.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Biuro Informacji Kredytowej
Członek Rady Nadzorczej
Związek Banków Polskich
Członek Rady Nadzorczej Biuro Informacji Kredytowej
Członek Rady Nadzorczej Związek Banków Polskich
opłata
aktywacyjna
400zł
100zł
KORZYŚĆ 500 PLN w pierwszym miesiącu
Administratorem Państwa danych osobowych jest Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa (dalej: „BIG InfoMonitor”). więcej...