Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania na Politechnice Łódzkiej (specjalizacja strategie marketingowe) oraz fakultetu w dziedzinie marketingu na University of Limerick (Irlandia).
Od ponad 20 lat rozwija działania biznesowe dzięki koordynacji i budowie skutecznych zespołów i efektywnym wykorzystaniu wiedzy o kliencie. Doświadczenie marketingowe budował od 1997 r. zarządzając przez 6 lat największymi markami Mars Polska, następnie od 2003 r. odpowiadał za ofertę abonamentową sieci Era. Od końca 2010 r. objął stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej, odpowiadając za strategię, działania komunikacyjne i sponsoringowe Ery i Heyah oraz rebranding na T-Mobile w 2011 r., uzyskując w tym roku tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży według Magazynu Brief. W 2012 r. współtworzył stowarzyszenie profesjonalistów w obszarze marketingu i zarządzania Marketing 4 Business, koncentrujące się na wzroście standardów marketingowych poprzez wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
Od 2016 r. związany z Grupą BIK, początkowo jako Dyrektor Departamentu Marketingu. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii działań wspierających wizerunek oraz sprzedaż linii biznesowych Grupy BIK.
Od kwietnia 2019 r. zarządza marketingiem, jakością oraz działaniami PR Grupy BIK (BIK, BIG InfoMonitor, a od 2022 r. Digital Fingerprints), wspierając pozycjonowanie i budowę wizerunku spółek Grupy.
Od stycznia 2021 r. zarządza komitetem ds. komunikacji w ACCIS - międzynarodowego Stowarzyszenia zrzeszającego największą grupę rejestrów kredytowych na świecie.
Od grudnia 2022 r. do końca 2024 r. był Wiceprezesem Zarządu BIG InfoMonitor S.A., odpowiadając równocześnie za obszar marketingu i jakości w Grupie BIK.
Od stycznia 2025 r. objął funkcję Prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział ekonomiczno-socjologiczny.
Od 2000 roku, związana z Biurem Informacji Kredytowej, przez trzy lata jako członek Rady Nadzorczej, a następnie doradca Prezesa Zarządu. W okresie od 2003 r. do lutego 2015 r. obejmowała stanowisko dyrektora Departamentu Finansów i Kadr BIK, a od marca 2015 r. została dyrektorem Departamentu Finansów. W latach 2007-2014 była członkiem Rady Nadzorczej Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.
Swoją karierę zawodową rozpoczęła w roku 1993 w Łódzkim Banku Rozwoju, a następnie w Banku Inicjatyw Gospodarczych, gdzie odpowiadała za plany biznesowe, analizy ekonomiczno-finansowe oraz współpracę z klientami korporacyjnymi w zakresie przyjmowania depozytów.
Swoje bogate doświadczenie w dziedzinie zarządzania i finansów zdobywała również w Banku Przemysłowym, gdzie w latach 1994 - 2003 pełniła szereg funkcji menedżerskich, w tym m.in. zarządzała departamentami odpowiedzialnymi za finanse, skarb i inwestycje na rynkach finansowych, jednocześnie pełniąc rolę przewodniczącej Komitetu Zarzadzania Aktywami i Pasywami (ALCO). W kolejnych latach była dyrektorem zarządzającym, a w okresie 2002-2003 pełniła stanowisko wiceprezesa Zarządu banku.
Z dniem 30 maja 2017 r. objęła stanowisko wiceprezesa Zarządu BIG InfoMonitor, będąc równocześnie dyrektorem Departamentu Finansów Grupy BIK.
Od 30 maja 2022 r. zasiada w Radzie Nadzorczej Digital Fingerprints S.A.
Absolwent SGH w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość (magister ekonomii) oraz Hochschule für Wirtschaft und Politik (HWP) w Hamburgu. Ma ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe.
Pracę w sektorze finansowym zaczynał w 1997 r. w Banku Handlowym w Warszawie S.A., m.in. w Zespole Doradców Zarządu Banku, a po fuzji z Citibank Poland S.A. (od 2001 r.) jako Doradca Prezesa w Departamencie Strategii.
Od 2003 r. związał się z Grupą PZU, gdzie początkowo był Doradcą ds. Strategii Grupy PZU, odpowiedzialnym za tworzenie nowej strategii sprzedaży oraz za inwestycje w zagraniczne spółki ubezpieczeniowe. Po zakupie przez PZU firm ubezpieczeniowych w Ukrainie, od 2005 do 2006 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu PZU Ukraina i PZU Ukraina Życie.
W latach 2007-2013 pracował jako konsultant (od 2008 r. roku jako Wiceprezes Zarządu Capital Strategy Sp. z o.o.). Realizował projekty z obszaru ubezpieczeń, bankowości, finansów publicznych, jak również w sferze przedsiębiorstw.
Z Grupą BIK związany jest od 2013 r. Początkowo wspierał tworzenie strategii BIK. Następnie jako Dyrektor Departamentu Rynku Detalicznego budował pozycję Grupy BIK w obszarze detalicznym (rozwój produktów i usług dla konsumentów i mikrofirm).
Od stycznia 2025 r. objął funkcję Wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A., odpowiadając jednocześnie za rozwój oferty i działania Grupy BIK skierowane do klientów detalicznych oraz sektora MŚP, a także działania BIG InfoMonitor skierowane do rynku korporacyjnego.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Biuro Informacji Kredytowej
Członek Rady Nadzorczej
Związek Banków Polskich
Członek Rady Nadzorczej
Biuro Informacji Kredytowej