Komunikacja edukacyjna
Wyślij wiadomość z BIG InfoMonitor na wczesnym etapie zadłużenia i zwiększ szansę na spłatę.

Możliwości w ramach usługi
Edukacja Klienta o konsekwencjach zadłużenia
Buduj relacje poprzez edukację.
Wczesne ostrzeżenie o zadłużeniu
Skontaktuj się z dłużnikiem już na początku zaległości i zwiększ szansę na spłatę.
Różne kanały dotarcia
Wyślij email lub SMS.
Zwiększ skuteczność dzięki edukacyjnej komunikacji z dłużnikiem
Większa skuteczność windykacji
Skuteczna forma kontaktu – średnio +10% więcej spłat dzięki komunikacji edukacyjnej.
Zaufanie i profesjonalizm
Wiadomość wysyłana przez BIG InfoMonitor zwiększa rangę komunikatu.
Działanie zanim sytuacja się pogorszy
Dajesz szansę na rozwiązanie sprawy bez eskalacji – szybko i polubownie.
10%
wyniósł wzrost skuteczności spłat dzięki komunikacji edukacyjnej*
Dane mówią same za siebie
*Badanie Skaner MŚP, Q2.2025 r
Opinie klientów
Zauważamy dużą skuteczność, gdy bezpośrednio z BIG wysyłane są wezwania.
Po wysłaniu wezwania do zapłaty od razu jest reakcja ze strony dłużnika.
Jest reakcja części klientów: dzwonią, chcą się dogadać.
Przykładowa treść komunikacji
Kiedy można wysłać?
- Możesz wysłać komunikację edukacyjną do Klientów, których zobowiązania są już po terminie płatności.
Jakie dane może zawierać?
- Nazwa wierzyciela
- Kwota zadłużenia
- Termin płatności

Jak to działa?
Wybierz szablon wezwania
Przygotuj dane dłużników
Zleć wysyłkę
Ta usługa najlepiej komponuje się z:
Wpis na listę dłużników
Wezwanie do zapłaty
Powiadomienie o wpisie

Informacje Gospodarcze z BIG[_]InfoMonitor
Strefa wiedzy
Dlaczego warto współpracować z BIG InfoMonitor?
110,9 mln
informacji o zadłużeniu*
*Dane na koniec kwietnia 2025r.
345,5 mln
raportów o zadłużeniu osób i firm, pobranych od 2014 r.
1,5 sekundy
średnio co 1,5 sekundy pobierany jest raport o zadłużeniu
75%
Polaków spłaciłoby dług po otrzymaniu informacji o wpisie do Rejestru Dłużników BIG**
**Źródło: Badanie Moralność Finansowa Polaków, 2024r.
Jesteśmy częścią
Grupy BIK
