2019-06-29
Od kwietnia 2010 roku Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor wraz ze Związkiem Banków Polskich, Biurem Informacji Kredytowej oraz Krajową Izbą Rozliczeniową prowadzi kampanię edukacyjną na polskich uczelniach.
Kampania realizowana jest w ramach studiów podyplomowych na uczelniach w całym kraju. Jej celem jest poszerzenie wiedzy przedsiębiorców w zakresie wykorzystania informacji gospodarczych oraz elektronicznych systemów płatności i rozliczeń bezgotówkowych w nowoczesnym biznesie.
- Mamy nadzieję, że prowadzona przez nas kampania przyczyni się do unowocześnienia zarządzania przedsiębiorstwami oraz zwiększy wykorzystywanie przez przedsiębiorców informacji gospodarczych w celu ograniczenia ryzyka – mówi Mariusz Hildebrand, Prezes BIG InfoMonitor.
Warto podkreślić, że kampania prowadzona przez BIG InfoMonitor przynosi przedsiębiorcom wymierne korzyści m.in. w postaci ograniczenia kosztów działalności gospodarczej czy też zwiększenia bezpieczeństwa oraz szybkości płatności i rozliczeń bezgotówkowych. Krótko mówiąc, zwiększanie świadomości wśród przedsiębiorców, skutecznie oddziałuje na wzrost efektywności przedsiębiorców oraz wpływa na poprawę bezpieczeństwa całego obrotu gospodarczego.