Kampania edukacyjna o BIG-ach

Oceń artykuł:
5/5

2019-06-29

Kampania edukacyjna o BIG-ach na polskich uczelniach

Od kwietnia 2010 roku Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor wraz ze Związkiem Banków Polskich, Biurem Informacji Kredytowej oraz Krajową Izbą Rozliczeniową prowadzi kampanię edukacyjną na polskich uczelniach

Kampania realizowana jest w ramach studiów podyplomowych na uczelniach w całym kraju. Jej celem jest poszerzenie wiedzy przedsiębiorców w zakresie wykorzystania informacji gospodarczych oraz elektronicznych systemów płatności i rozliczeń bezgotówkowych w nowoczesnym biznesie.

 - Mamy nadzieję, że prowadzona przez nas kampania przyczyni się do unowocześnienia zarządzania przedsiębiorstwami oraz zwiększy wykorzystywanie przez przedsiębiorców informacji gospodarczych w celu ograniczenia ryzyka – mówi Mariusz Hildebrand, Prezes BIG InfoMonitor. 

Warto podkreślić, że kampania prowadzona przez BIG InfoMonitor przynosi przedsiębiorcom wymierne korzyści m.in. w postaci ograniczenia kosztów działalności gospodarczej czy też zwiększenia bezpieczeństwa oraz szybkości płatności i rozliczeń bezgotówkowych. Krótko mówiąc, zwiększanie świadomości wśród przedsiębiorców, skutecznie oddziałuje na wzrost efektywności przedsiębiorców  oraz  wpływa na poprawę bezpieczeństwa całego obrotu gospodarczego.